تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/08 - 16:00
کد خبر: 494511

نگاهی بر عملکرد نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی؛

کارنامه عملکرد نمایندگان تهران/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

کارنامه عملکرد نمایندگان تهران/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد برخی از نمایندگان مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای گیری ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده است، و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

در ابتدا ضمن معرفی اسامی نمایندگان راه‌یافته دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از استان تهران، نمایندگانی که در سامانه شفافیت عضویت دارند بررسی خواهد شد، افرادی که در گزارش عملکرد و شمول بررسی‌های انجام شده در این گزارش نابرده نشده اند و حضور ندارند، در سامانه فوق الذکر عضویت نداشته‌اند.

لیست نمایندگان تهران 

* تصویر فوق اسامی نمایندگان شهر تهران است که با وعده شفافیت به مجلس راه پیدا کرده‌اند 

اسامی نمایندگان راه‌ یافته به مجلس شورای اسلامی از استان تهران، که در سامانه شفافیت آراء نمایندگان اقدام به ثبت نام نکرده و آرا و عملکرد آنها در هیچ یک از بخش‌های فوق الذکر شفاف نیست، به شرح زیر است: 

  1- سید مصطفی میرسلیم

  2- الیاس نادران

  3- سیدمحمود نبویان

  4-احسان خاندوزی (مشغول در پست وزارت اقتصاد) 

  5- بیژن نوباوه‌وطن

  6- فاطمه رهبر

  7-روح‌الله ایزدخواه

  8-رضا تقی‌پور

رتبه‌بندی نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی

علی خضریان( رتبه اول مشارکت و فعالیت در تهران و پنجم در کشور)  نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد علی خضریان ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 95 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 5 درصد نیز حضور نداشته‌اند. خضریان در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1758 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1271 رای موافق، 433 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 50 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 5 در بین نمایندگان

اسماعیل کوثری نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد اسماعیل کوثری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 91 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 9 درصد نیز حضور نداشته‌اند. کوثری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1689 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1233 رای موافق، 353 رای مخالف و 62 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 41 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 10 در بین نمایندگان

محسن پیرهادی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد  محسن پیرهادی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 87 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 13 درصد نیز حضور نداشته‌اند. پیرهادی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1611 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1005 رای موافق، 225 رای مخالف و 299 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 82 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 19 در بین نمایندگان

 

مهدی شریفیان نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد مهدی شریفیان ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 81 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 19 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شریفیان در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1506 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1243 رای موافق، 192 رای مخالف و 1 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 70 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 32 در بین نمایندگان

 

 

جناب آقای عبدالحسین روح‌الامینی‌نجف‌آبادی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1707 مورد عملکرد جناب آقای عبدالحسین روح‌الامینی‌نجف‌آبادی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 88 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 12 درصد نیز حضور نداشته‌اند. روح‌الامینی‌نجف‌آبادی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1501 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1116 رای موافق، 329 رای مخالف و 5 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 51 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 48 در بین نمایندگان

 

زهره‌سادات لاجوردی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1674 مورد عملکرد  زهره‌سادات لاجوردی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 85 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 15 درصد نیز حضور نداشته‌اند. لاجوردی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1430 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1064 رای موافق، 280 رای مخالف و 6 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 80 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 50 در بین نمایندگان

 

فاطمه قاسم‌پور نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد فاطمه قاسم‌پور ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 77 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 23 درصد نیز حضور نداشته‌اند. قاسم‌پور در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1434 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 951 رای موافق، 348 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 131 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 59 در بین نمایندگان

مالک شریعتی‌نیاسر نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد مالک شریعتی‌نیاسر ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 80 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 20 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شریعتی‌نیاسر در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1476 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 969 رای موافق، 295 رای مخالف و 20 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 192 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 63 در بین نمایندگان

 

غلامحسین رضوانی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1674 مورد عملکرد غلامحسین رضوانی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 77 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 23 درصد نیز حضور نداشته‌اند. رضوانی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1293 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 625 رای موافق، 214 رای مخالف و 372 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 82 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 76 در بین نمایندگان

 

محمدباقر قالیباف نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد محمدباقر قالیباف ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 73 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 27 درصد نیز حضور نداشته‌اند. قالیباف در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1356 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 907 رای موافق، 213 رای مخالف و 22 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 214 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 89 در بین نمایندگان

 

جناب آقای مجتبی توانگر نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1645 مورد عملکرد جناب آقای مجتبی توانگر ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 91 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 9 درصد نیز حضور نداشته‌اند. توانگر در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1489 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 907 رای موافق، 285 رای مخالف و 6 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 291 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 98 در بین نمایندگان

سیدمحسن دهنوی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1674 مورد عملکرد سیدمحسن دهنوی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 77 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 23 درصد نیز حضور نداشته‌اند. دهنوی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1294 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 784 رای موافق، 145 رای مخالف و 154 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 211 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 104 در بین نمایندگان

 

احمد نادری نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1693 مورد عملکرد جناب آقای احمد نادری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 84 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 16 درصد نیز حضور نداشته‌اند. نادری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1424 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 776 رای موافق، 192 رای مخالف و 48 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 408 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 125در بین نمایندگان

 

مرتضی آقاطهرانی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1631 مورد عملکرد مرتضی آقاطهرانی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 70 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 30 درصد نیز حضور نداشته‌اند. آقاطهرانی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1144 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 796 رای موافق، 170 رای مخالف و 40 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 138 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 127 در بین نمایندگان 

اقبال شاکری نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد جناب آقای اقبال شاکری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 60 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 40 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شاکری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1115 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 797 رای موافق، 175 رای مخالف و 13 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 130 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 132 در بین نمایندگان 

 

سیدرضا تقوی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1456 مورد عملکرد سیدرضا تقوی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 80 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 20 درصد نیز حضور نداشته‌اند. تقوی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1170 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 749 رای موافق، 182 رای مخالف و 32 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 207 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 134 در بین نمایندگان

 

 

جناب آقای روح‌الله ایزدخواه نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1865 مورد عملکرد جناب آقای روح‌الله ایزدخواه ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 63 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 37 درصد نیز حضور نداشته‌اند. ایزدخواه در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1168 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 719 رای موافق، 239 رای مخالف و 15 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 195 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 136در بین نمایندگان

ابوالفضل عموئی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1851 مورد عملکرد جناب آقای ابوالفضل عموئی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 63 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 37 درصد نیز حضور نداشته‌اند. عموئی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1157 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 685 رای موافق، 233 رای مخالف و 14 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 225 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 145 در بین نمایندگان

 

سمیه رفیعی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1683 مورد عملکرد سمیه رفیعی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 66 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 34 درصد نیز حضور نداشته‌اند. رفیعی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1103 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 731 رای موافق، 185 رای مخالف و 5 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 182 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 147 در بین نمایندگان

زهره الهیان نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1674 مورد عملکرد سرکار خانم زهره الهیان ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 60 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 40 درصد نیز حضور نداشته‌اند. الهیان در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1005 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 525 رای موافق، 128 رای مخالف و 188 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 164 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 160 در بین نمایندگان

 

شاخص عملکرد: رتبه 160 در بین نمایندگان 

 

جناب آقای عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1697 مورد عملکرد جناب آقای عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 64 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 36 درصد نیز حضور نداشته‌اند. اکبری‌تالارپشتی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1082 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 691 رای موافق، 172 رای مخالف و 21 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 198 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 165در بین نمایندگان 

 

حسن نوروزی نماینده شهر رباط‌کریم ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1693 مورد عملکرد حسن نوروزی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 67 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 33 درصد نیز حضور نداشته‌اند. نوروزی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1132 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 576 رای موافق، 213 رای مخالف و 29 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 314 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 167 در بین نمایندگان 

 

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1674 مورد عملکرد سیدنظام‌الدین موسوی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 58 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 42 درصد نیز حضور نداشته‌اند. موسوی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 969 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 532 رای موافق، 131 رای مخالف و 58 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 248 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 186در بین نمایندگان 

 

گزارش از عرفان عباسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top